onsdag 21 mars 2012

NYHETER


LITE SNABBA RYCK MEN PASSA PÅ NU!!!
VIKTIGT VIKTIGT
På årsmötet kom det upp att några har missat klädbeställning samt vi fick se NYA skoskydden för CKN och de var GRYMT snygga. Därför blir det en EXTRA klädbeställning detta år och man har tid på sig till sista mars att beställa och betala så har vi kläderna till början av maj. Så passa på nu!!!
Pushar hårt för skoskydden. 

OBS: Angående: (Passa på att beställa ben och armar oxå då det är ckn design på dem med). Det var lite snabba knyck så jag missa att det inte fanns någon beställnings flik för ben och armar.
Utan för ben och armar får ni skriva i mailet storlek och hur många. Har ni redan skickat iväg beställning till Magnus så skicka ett mail till med ben och arm kompletteringen.
Storlekar för:
Lösa ärmar/ben:
XS - S
M - L
XL – XXL
Priser: 
Ärmar: 235:-
Ben: 335:-


klädbeställning 2012 omgång 2.
Ett mail är skickat till alla cknare.
Där står de kläder och priser vi har att välja på.
Förändringar på plaggen går att fixa i de flesta fall, då läggs 10% på priset för varje förändring. Ex längre ben och längre hängslen på ett par byxor är två förändringar = 20% påslag.
Andra kläder än de som ingår i offerten (t ex regnjacka) går också att fixa, hör av er till Magnus.
Vill man ha mer info om storlekar och produkter finns mer info på :http://www.kalaswear.se/
Fyll i Beställningsunderlaget som är bifogat i mailet: Namn, telnr, mm och skicka det till Magnus Östberg: magnus.ostberg@ge.com
(eller tillbaka till mig så skickar jag vidare till Magnus som är 2012 års klädansvarig) så sammanställer han till kalas. Senast 31 mars vill jag ha in beställningen. Kläderna levereras ca 5-6 veckor efter beställning är gjord.
Betalningen ska vara inne senast 31 mars. Har man inte betalt så får man inte ut kläderna. Betalning sker till Annelie Sundqvist (ckn kassör) på konto pg: 633573-1 (Glöm ej skriva namn på betalningen).
mer frågor ring mig Magnus på: 0706120611
Hoppas alla fått mailet som är medlem i CKN. Om jag missat någon så maila mig så skickar jag igen till den personen.
/Gunnar T / Magnus Ö